בריכות שחיה ביתיות – כבר לא מותרות!

אם מישהו יערוך את רשימת החלומות הנכספים שנתפסים כבלתי מושגים, סביר להניח שבריכה פרטית בחצר תתפוס מקום גבוה ברשימה. הבשורות הטובות הן שהיום החלום הזה הרבה יותר נגיש ממה שחושבים.

בריכה בחצר או במרפסת

אם תטוסו במטוס קל מעל ישראל תגלו שבריכות שחיה פרטיות הפכו לחיזיון נפוץ. מספרן הכולל של בריכות השחייה הפרטיות בישראל מוערך באלפים. חלקן בריכות בנויות מבטון וחיפוי פסיפס וחלקן בריכות פשוטות יותר שמתבססות על תבנית פיברגלס משוקעת בקרקע ואפילו תשתית חיצונית שבאמצעותה ניתן להרכיב בריכה תוך שעות אחדות. למרות שרואים יותר ויותר ברכות שחייה ביתיות, הפוטנציאל האמיתי עוד מחכה להתגלות. העובדה שיש היום גורמים מקצועיים שמספקים קיטים באמצעותם ניתן להעמיד בריכה עילית בכמה שעות בעלות של עשרות אלפי שקלים הפכה את החלום הזה לאפשרי ואכן – מספר בריכות השחייה הביתיות בישראל מזנק בהתמדה מידי שנה.
 

המומחים לבריכות שחיה ביתיות

כאשר הקמת ברכת שחיה ביתית עומדת על הפרק מומלץ להיעזר במומחים. ‘יגל בריכות שחיה’ היא החברה המובילה בישראל בבניית בריכות, אספקת קיטים וציוד נלווה לבריכות שחיה ביתיות. החברה נוסדה ב-1975 וכבר למעלה מארבעים שנה משמשת הכתובת הראשונה ומקור הידע להקמה של בריכות ותחזוקן השוטפת. יגל בונה ומספקת בריכות שחיה ביתיות מכל הקטגוריות. מבריכות בטון מפוארות שבנייתן לוקחת מספר חודשים, דרך בריכות תעשייתיות שניתן לסיים את התקנתם בתוך שבועיים ועד בריכות עיליות שניתן להרכיב תוך מינימום עשרה ימים למידע נוסף, יגל בריכות: 053-8097146
יגל בריכות שחייה

יגל בריכות שחייה

החברה המובילה בתחום בריכות השחייה מזמינה אתכם ליהנות ממוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות. בחנות האונליין של יגל בריכות תוכלו למצוא את כל המוצרים הנדרשים לתפעול ותחזוקה של הבריכה שלכם החל מערכות בדיקה ועד לרובוטים ומכשירים מלח. הצוות המקצועי של יגל בריכות מעניקים ללקוחותיהם שירותי אחזקה ותיקונים לבריכות ולמוצרים השונים.