התקנת בריכות שחיה ביתיות מפיברגלס

אחד הפיתוחים הטכנולוגיים שהפכו את בריכות השחייה הביתיות למאוד נגישות הוא בריכת השחייה מפיברגלס. בריכת שחייה מפיברגלס אפשר לסיים בתוך שבוע עבודה.

תבנית מוכנה מראש

הרעיון בבריכת שחייה מפיברגלס הוא שאת תבנית הבריכה יוצקים מראש במפעל וכך נחסכת עבודת הבניה ויציקת הבטון. התבנית שנבחרת מראש מותאמת לדגם ולממדי הבריכה הרצויה ומיוצרת במפעל שמתמחה בכך. במקביל חופרים או מייצרים תשתית עילית בחצר הלקוח ואז מובילים את תבנית הפיברגלס למקום המיועד, מקבעים אותה ומחברים אותה לתשתית הניקוז והאינסטלציה מחפים בשכבת גימור והופ – הבריכה מוכנה.

העובדה שבשנים האחרונות רואים יותר ויותר בריכות פרטיות בחצרות של בתים בישראל (ולא בהכרח ביישובי המיליונרים) ללא ספק נזקפת להופעתן של בריכות מפיברגלס שמאפשרות לבנות ולהתקין בריכה פרטית בחצר במחיר שפוי.

 

מבחוץ לא רואים את ההבדל

חשוב לציין שאחרי הגימור הסופי אף אחד לא יראה את הפיברגלס, בדרך כלל נהוג לחפות את קרקעית ודפנות הבריכה באריחי פסיפס כך שמבחינת מי שמשתכשך בבריכה אין משמעות לעובדה שהקונסטרוקציה של הבריכה עשויה פיברגלס ולא בטון. בריכות פיברגלס כוללות כל אלמנט שנמצא בבריכת בטון כמו שיפוע, מדרגות פנימיות או ידיות בשפה – הכול בהתאם לדגם או דרישת הלקוח.

כאשר מדובר בהתקנה של בריכות פיברגלס אנו ממליצים על חברת יגל בריכות המספקת פתרונות לבריכות פרטיות מאז 1975.

למידע נוסף, יגל בריכות שחייה: 053-8097146

יגל בריכות שחייה

יגל בריכות שחייה

החברה המובילה בתחום בריכות השחייה מזמינה אתכם ליהנות ממוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות. בחנות האונליין של יגל בריכות תוכלו למצוא את כל המוצרים הנדרשים לתפעול ותחזוקה של הבריכה שלכם החל מערכות בדיקה ועד לרובוטים ומכשירים מלח. הצוות המקצועי של יגל בריכות מעניקים ללקוחותיהם שירותי אחזקה ותיקונים לבריכות ולמוצרים השונים.