בריכות פיברגלס או בריכת בטון – מה כדאי?

לכל בריכה – הסיפור שלה, אולם חשוב להכיר במיוחד את ההבדלים בין בריכות בטון לבריכות פיברגלס (שהן מקרה פרטי של בריכות טרמופלסט ובריכות שיש באופן כללי). ההבדלים מתבטאים בשני נושאים עיקריים: עלות החומרים ואופן הבנייה.

 
עלות החומרים
 

מדובר בעלות חומרים אשר יתרונה הוא ללא ספק לטובת הבטון, שנחשב להרבה יותר כלכלי משיש יוקרתי כמו פיברגלס. בטון תלוי במחיר המלט, וגם כאשר הוא יקר מעל לשווי שוק הוא עלול להיות זול יותר מהפיברגלס, אולם חייבים לבדוק, שכן אם מחיר המלט ממש מאמרי מעלה, ייתכן כי הפיברגלס יהיה עדיף לאור אופן ההתקנה הכלכלי יותר שלו. כך, אתם גם נהנים מהתקנה קלה וגם מחומר איכותי בהחלט – שיש פיברגלס נגד חימצון, סדקים והיווצרות טחב מהיר תוך כדי שימוש.

אופן ההתקנה

אופן ההתקנה של הפיברגלס קל יותר מזה של הבטון, שכן בניית בריכה מבטון מצריכה את אותה השקעה כמו יציקת קיר מבטון או בניית בית ממנו: הבאת ברזלים לזיון בטון, עירבול המלט והנוזלים לבטון, וכד’. אלו תהליכי בנייה יקרים. אשר יתווספו באופן ניכר לעלות בניית הבית שלכם. לעומת זאת, כאשר אתם מזמינים בריכת פיברגלס היא כבר מגיעה מוכנה, וכל מה שצריך לעשות הוא לחפור פיר ולהטמיע יסודות מתחת לבריכה. יחד עם זאת, בל נשכח כי פיברגלס כחומר גלם אינו זול ולכן חשוב להחליט האם הולכים על רכישת בריכת בטון עם התקנה סבוכה, או פיברגלס יקר בהתקנה פשוטה יחסית.

 
יגל בריכות – בואו להתאים לעצמכם בריכת בוטיק לחצרות הבתים!
 

בחברת “יגל בריכות” יסייעו לכם להתאים בריכות שחייה לחצרות הבתים. החברה מתמחה בהטמעת בריכות בבתים, התקנתן ותחזוקתן. החברה מתמחה גם בהתקנת משאבות יניקה ואמצעי ניקוי לבריכה. לחברה פתרונות עיצוביים כגון דקים לבריכה, שיש לבריכה, תאורה מעוצבת לפנים הבריכה וכד’. לכן, כשאתם הולכים ליגל אתם לא קונים רק בריכה אלא גם את כל מה שמסביב לשם ריענון אמתי של הנעשה בסביבה הביתית שלכם מבחינה דקורטיבית. בואו להתחדש בבריכת שחייה אטרקטיבית של יגל בריכות!

 
ניתן לפנות לחברת “יגל בריכות” להתאמת בריכות שחייה לכל חצר בית – גדולה כקטנה, עתיקה כמודרנית!
יגל בריכות שחייה

יגל בריכות שחייה

החברה המובילה בתחום בריכות השחייה מזמינה אתכם ליהנות ממוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות. בחנות האונליין של יגל בריכות תוכלו למצוא את כל המוצרים הנדרשים לתפעול ותחזוקה של הבריכה שלכם החל מערכות בדיקה ועד לרובוטים ומכשירים מלח. הצוות המקצועי של יגל בריכות מעניקים ללקוחותיהם שירותי אחזקה ותיקונים לבריכות ולמוצרים השונים.