3 כללי אצבע לעיצוב הבריכה

החלטתם להעשיר את החצר עם בריכת שחיה ביתית? רגע לפני שאתם מתכננים את מסיבת הבריכה הראשונה בחצר כדאי שתכירו כמה כללי אצבע לעיצוב בריכות.

בחרו בבריכה שהכי מתאימה לשטח

כן, בבריכות שחייה הגודל בהחלט משמעותי, אבל כשניגשים לעיצוב בריכות הגודל תמיד יהווה נגזרת של השטח. אם יש לכם חצר של 100 מ”ר לא סביר שתשימו בה בריכה שמשתרעת על פני 80 מ”ר, כי לא תישאר לכם חצר. כאשר מדברים על כלל אצבע, רצוי שהבריכה לא תגזול שטח של יותר משליש החצר. אם החצר ארוכה וצרה כנראה שמומלץ לבחור בבריכה ארוכה וצרה בחצרות רחבות בעלי צלעות שוות אפשר לבחור בריכות רחבות יותר המשתרעות על יותר שטח.
 

למה מיועדת הבריכה?

אם מטרת הבריכה היא בעיקר לאימוני שחייה כתחליף לשחיית הבוקר בקאנטרי מומלץ לבחור בבריכה מלבנית ארוכה שתאפשר לכם לשחות במסלול. אבל אם מטרת הבריכה היא בעיקר לצורך הנאת הילדים והשתכשכות מומלץ לבחור בבריכה מרובעת המתאימה יותר כמוקד חברתי.

התאמת חיפוי הבריכה לעיצוב החצר

בריכה ביתית מהווה תוספת עיצובית לחצר הבית, לכן בחירת החיפוי בבריכה הינו כלל אצבע חשוב כאשר מעצבים בריכה לחצר הבית. ביגל בריכות תוכלו ליהנות מחיפויים איכותיים מפסיפס או PVC שיאפשרו לכם ליהנות מבריכה מרשימה ומעוצבת. למידע נוסף, יגל בריכות שחייה: 053-8097146
יגל בריכות שחייה

יגל בריכות שחייה

החברה המובילה בתחום בריכות השחייה מזמינה אתכם ליהנות ממוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות. בחנות האונליין של יגל בריכות תוכלו למצוא את כל המוצרים הנדרשים לתפעול ותחזוקה של הבריכה שלכם החל מערכות בדיקה ועד לרובוטים ומכשירים מלח. הצוות המקצועי של יגל בריכות מעניקים ללקוחותיהם שירותי אחזקה ותיקונים לבריכות ולמוצרים השונים.