עיצוב בריכות שחיה פרטיות

ידוע כי עיצוב בריכות שחיה פרטיות הוא מלאכה מקצועית אשר חשוב לקחת ברצינות לפני שרוכשים. אנו ממליצים על בריכות מפיברגלאס אשר ידועות כזולות יותר מבריכות הבטון וגם – לא נופלות מהן במאום, לעתים אפילו עולות עליהן במספר תכונות. כך, למשל, גם הפיברגלאס וגם הבטון נמכרים לפי משקל, וזה אומר שהם נמכרים על פי גודל והיקף הבריכה שלכם: בריכה גדולה יותר תימכר במחיר יקר יותר. בעוד אשר על בטון תשלמו עשרות ולעתים מאות אלפי שקלים, על בריכת פיברגלאס תשלמו במקרה היקר עשרות אלפי שקלים, וגם זה נדיר מאד: לרוב בריכות הפיברגלאס יסתכמו למחיר 4 ספרתי בלבד בגודל סטנדרטי.
כאשר מעצבים בריכות שחיה פרטיות – על מה יש לשים דגשים?
1. מבנה הבריכה מבחינה אדריכלית-צורנית.
2. קונסטרוקציית התאורה בתוך הבריכה.
3. קונסטרוקציית התאורה מסביב לבריכה.
4. משטח הבריכה: המשטח שיקיף את הבריכה ויגן עליה.  
מבנה הבריכה מבחינה אדריכלית
בריכות שחיה פרטיות צריכות להילקח בחשבון כשהאלמנט האדריכלי הוא בעל משקל רב. במילים אחרות, שאלו את עצמכם מהי צורת הבריכה המתאימה לכם ומהו הגודל הרצוי: עגולה קטנה, מלבני גדול, עגולה גדולה, מלבני קטן, וכד’. בהתאם לכך, פנו רק לבריכות שחיה המתאימות למה שאתם צריכים ולמה שתכננתם אדריכלית. התייעצו עם סוכני המכירות בחברת הבריכות לפני גיבושה הסופי של החלטה זו.
קונסטרוקציית התאורה בתוך הבריכה
לקונסטרוקציית התאורה חשיבות עצומה, שכן לא רק שזה רכיב בטיחותי זה רכיב עיצובי פר אקסלנס: כשמסתכלים על הבריכה מלמעלה למטה התאורה יוצרת נוף שאמור להזכיר מאד את נופו של בניין האופרה בסידני, אוסטרליה, אינדיה גייט בהודו או הביג בן בלונדון: לא בצורות של המונומנטים אלא יותר מבחינת עיצוב התאורה שבפנים. למזלכם, כמו באתרים הללו, גם לכם יש הזדמנות לעטר את הבריכה בתאורת LED: תאורה בטיחותית וצבעונית המגיעה בשלל צבעים.
קונסטרוקציית התאורה מסביב לבריכה
קונסטרוקציה שהייתה מתממשת גם אם לא הייתה לכם כלל בריכה, אבל בבריכה היא חשובה כפליים לשם הבלטתה והצגתה ללא חשיכה כך שתוכלו תמיד לראות אותה גם בלילה. מוטב לבחור בפנסים ססגוניים על בסיס להט או LED לבחירתכם. גם לצורתו האדריכלית של הפנס יש משמעות בעיצוב: גלילית, למשל, מזכירה מאד עיצוב כפרי בעוד אשר מלבנית מזכירה יותר עיצוב בתוך העיר או בעיבורה.
המשטח שיקיף את הבריכה
משטח המהווה רצף המשכי לבריכה. ניתן לבחור בדקים או בשיש ייעודי לגינה כמו טרה קוטה, המקובל להצבה בקרבת בריכות בשל היותו סופח נוזלים ועמיד בפניהם.
יגל בריכות שחייה

יגל בריכות שחייה

החברה המובילה בתחום בריכות השחייה מזמינה אתכם ליהנות ממוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות. בחנות האונליין של יגל בריכות תוכלו למצוא את כל המוצרים הנדרשים לתפעול ותחזוקה של הבריכה שלכם החל מערכות בדיקה ועד לרובוטים ומכשירים מלח. הצוות המקצועי של יגל בריכות מעניקים ללקוחותיהם שירותי אחזקה ותיקונים לבריכות ולמוצרים השונים.