בריכה ביתית או ג’קוזי בחצר – מה כדאי?

בריכה ביתית או ג’קוזי בחצר הבית עדיין נחשבים כסמלי סטטוס בישראל, אבל בפועל המוצרים האלה הרבה יותר נגישים היום לציבור ממה שניתן לחשוב.

להעמיד בריכה בחצר תוך כמה שעות

טכנולוגיות ויישומים חדשים  מאפשרים התקנת בריכה בחצר בזמן קצר ובמחיר נגיש. ניתן באמצעות תבנית העשויה טרמופלסטיק להעמיד בריכה מושלמת, שבעין של אדם ממוצע לא תהיה שונה מהותית מבריכות הבטון שבנייתן ארוכה ועלותן בהתאם. אם החלטתם לוותר על החפירה והקישוטים מסביב ולהסתפק בבריכה מעץ, ניתן להעמיד בריכה בגודל תקני בחצר הבית. בריכה ביתית או ג’קוזי בחצר מכניסים לכל הבית מוקד חדש של פעילות מהנה. בריכה ביתית שמתוכננת נכון יכולה בהחלט לשרת נאמנה את מי ששחייה זה הספורט שלו ובכך לחסוך לו את המנוי או הנסיעה לבריכה או לקאנטרי.

לא זבנג וגמרנו

חשוב לזכור שבריכה בחצר גם דורשת תחזוקה קבועה. בהנחה שאין בבריכה מערכת טיהור מים טבעית מתוחכמת (יש גם בריכות כאלה אך עלותן גבוהה יותר) חשוב להוסיף מעת לעת כלור למים וכמובן שגם ניקיון פיזי והקפדה על פתחי הניקוז פתוחים. ההמלצה שלנו היא בכל מקרה להתייעץ עם מומחים כמו, למשל, יגל בריכות שחייה שמייצרים, בונים ומתחזקים בריכות שחייה בישראל כבר יותר מארבעים שנים. במידה ואתם רוצים בכל זאת ליהנות מתחזוקה שוטפת ואיכותית של אנשי מקצוע ניתן לפנות ליגל בריכות לקבלת שירות מסוג זה. יגל מעמידה לרשותכם אנשי מקצוע המתמחים בתחזוקתם של בריכות ביתיות וישמחו לעמוד לשירותכם בכל עת.     למידע נוסף, יגל בריכות שחייה: 053-8097146
יגל בריכות שחייה

יגל בריכות שחייה

החברה המובילה בתחום בריכות השחייה מזמינה אתכם ליהנות ממוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות. בחנות האונליין של יגל בריכות תוכלו למצוא את כל המוצרים הנדרשים לתפעול ותחזוקה של הבריכה שלכם החל מערכות בדיקה ועד לרובוטים ומכשירים מלח. הצוות המקצועי של יגל בריכות מעניקים ללקוחותיהם שירותי אחזקה ותיקונים לבריכות ולמוצרים השונים.