4 טיפים לעיצוב בריכת שחיה

כאן נספק לכם מעט מידע על עיצוב בריכת השחייה שלכם. ראשית כל, עלינו לאחל לכם להתחדש על בריכת השחייה החדשה. כעת, נותר לכם לדעת כיצד מעצבים אותה, ומה חשוב לעשות על מנת להפוך את הבריכה הזו לבריכה מעוצבת. הטיפים שלפניכם ידגימו זאת היטב, ויאפשרו לכם ליהנות מבריכה נוחה וגם יפה ודקורטיבית שתשתלב היטב עם המראות השונים בחצר ביתכם.

 
השקיעו בתאורה הפנימית של הבריכה
 
התאורה הפנימית היא אחד מהנושאים החשובים בבריכת השחייה. זהו פרמטר שגם ממעוף הציפור קל מאד לזהות אותו במיוחד בלילות, ולכן כדאי מאד להשקיע בו. כיום לא מדובר רק בהטמעת 2-3 פנסים אלא בקונסטרוקציה שלמה שיכולה ליצור כל מיני צורות תאורה בתוך הבריכה. כדאי להתעניין אצל ספק הבריכות שלכם.
 
 
השקיעו בדיפון הבריכה: זה לא רק מטעמים פונקציונליים אלא גם עיצוביים
 

דיפון הבריכה כולל את עיטור החלקים שמסביב לבריכה, החל מהתוויית דקים מסביב לבריכה, ועד לריתוך אריחי שיש מסביב לה. החלק שמסביב לבריכה – יש לו משמעות מרחיקת לכת על עיצוב החצר, שכן זהו חלק בולט לעין, המשתלב היטב עם מראה החצר, וחשוב שישתלב היטב כי זהו חלק שלא קל לפספס אותו כשאתם נמצאים בחצר – מבחינה ויזואלית.

           

 
השקיעו בתאורה החיצונית של הבריכה
 

את התאורה החיצונית ניתן לעטר עם לדים או תאורת להט רגילה – בצבע צהוב או לבן. חשוב להשקיע גם בגופי התאורה, למשל בעמודי התאורה שיעמדו בסמוך לבריכה. הדבר גם יקרין עוצמה עיצובית וגם ישפר את הנוף הכללי בחצר, שעה שהיא מעוטרת בבתי מנורה ובאור ססגוני. השקעה בתאורה החיצונית לבריכת השחייה יכול להיעשות גם כאשר מחליטים לא להתקין כלל בתי מנורה, אלא להטביע נורות באופן ישיר על שפת הבריכה או על הקיר הסמוך.

 
השקיעו באביזרי נוחות מסביב לבריכה
 
התקנת פרגולה ליד הבריכה, התקנת שמשיות ליד הבריכה, התקנת שולחן וכסאות בריכה, וכד’. התקנות אלו משפרות את הנגישות לבריכה וגם מעבות את העיצוב אם ריהוט הגן לבריכה שבחרתם אטרקטיבי מבחינה עיצובית. שאלו את מעצב הפנים שלכם או בחנות הבריכות – אלו התקנים עדיפים להימצא ליד הבריכה.
 
פנו אלינו למידע נוסף על עיצוב בריכת שחיה!
יגל בריכות שחייה

יגל בריכות שחייה

החברה המובילה בתחום בריכות השחייה מזמינה אתכם ליהנות ממוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות. בחנות האונליין של יגל בריכות תוכלו למצוא את כל המוצרים הנדרשים לתפעול ותחזוקה של הבריכה שלכם החל מערכות בדיקה ועד לרובוטים ומכשירים מלח. הצוות המקצועי של יגל בריכות מעניקים ללקוחותיהם שירותי אחזקה ותיקונים לבריכות ולמוצרים השונים.