כיסויים לבריכה בהתאמה אישית

למה בכלל צריך כיסוי לבריכה? ובכן, תתפלאו לשמוע אבל לכיסויי בריכה יש מגוון תפקידים והם רחוקים מלהיות טריוויאליים. במאמר קצר זה נסקור עבורכם איזה תפקיד ממלאים כיסויי הבריכה.

בטיחות

בסופו של יום בריכה היא מקור מים עמוק שילד קטן ואפילו מבוגר שאינו יודע לשחות עלולים למעוד לתוכו ולטבוע כאשר הבריכה מלאה, או להיפצע באופן חמור כאשר הבריכה ריקה. חלק ניכר מכיסויי הבריכה נותן מענה לאספקט הזה ומתוכנן לבלום ולהחזיק משקל של אדם בוגר במעידה לא מתוכננת.

ניקיון

בריכות בדרך כלל ממוקמות בחצרות עתירות צמחיה וכמעט כל משב רוח משגר אליהן עלים שנשרו, זרעים, קליפות וחומרים אורגניים נוספים. כיסוי הבריכה בלילה או בשעות שהיא אינה בשימוש, יצמצם מאוד את כמות הלכלוך שיצטבר בה ויקל על שמירת הניקיון.
 

אידוי

בימים חמים בריכה יכולה לאבד ליטרים רבים של מים בגלל אידוי שמש. בעזרת כיסוי הבריכה כאשר היא אינה בשימוש ניתן לחסוך עשרות ליטרים מעוקבים של מים בכל עונת רחצה.

טמפרטורה

בריכות נוטות לאגור חום במשך היום ולהתקרר בלילה. באמצעות כיסוי הבריכה ניתן לשמור על ‘החום’ שהמים אגרו במהלך היום ובכך ליהנות מטמפרטורת מים נעימה כבר בשחיית הבוקר הראשונה שפותחת את היום למידע נוסף על בריכות וכל הציוד הנלווה כולל כיסויי בריכות –  יגל בריכות שחייה: 053-8097146
יגל בריכות שחייה

יגל בריכות שחייה

החברה המובילה בתחום בריכות השחייה מזמינה אתכם ליהנות ממוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות. בחנות האונליין של יגל בריכות תוכלו למצוא את כל המוצרים הנדרשים לתפעול ותחזוקה של הבריכה שלכם החל מערכות בדיקה ועד לרובוטים ומכשירים מלח. הצוות המקצועי של יגל בריכות מעניקים ללקוחותיהם שירותי אחזקה ותיקונים לבריכות ולמוצרים השונים.