עיצוב בריכות קטנות

כאן, נפרט בקצרה כיצד מומלץ לעצב בריכות בגינה קטנה. כידוע, בגינה שהשטח שלה אינו מכיל מספיק מקום כדי לממש אטרקציות רבות, יש לנהוג בחוכמה ולהתקין התקנים שמצד אחד ישרתו את הדייר, ומצד שני לא יגרמו לצפיפות ולדוחק. כזו היא בדיוק בריכת השחייה שלכם. בחנות המספקת בריכות שחייה ניתן למצוא שלל דגמים המתאים לחצרות הקטנות. חלק מהדגמים הם דגמי ילדים, ללא מדרג עומק רחב, עם גובה אחיד של 1-1.5 מ’ בכל הבריכה, וחלקם הם דגמים עם ממד אורך מעט יותר רחב, המתאים גם לשימוש מבוגרים. לכן, יש צורך להתאים את סוג הבריכה לגילאי המתרחצים. לאחר שעשיתם זאת, יש לבחור את האלמנטים הבאים לגיבוש סופי של הבריכה.
דופן הבריכה
דפנות הבריכה הם אחד מהאלמנטים החשובים בבריכה הן כאשר היא שקועה והן כאשר יש לה קירות על פני הקרקע. כאשר הבריכה שקועה – מאד לא מומלץ שהרצפה תישאר קרקע של שדה בור, או משטח העשוי מבטון פשוט. בריכה הוא אביזר יוקרה, וככזה, הוא צריך להשתלב עם רצפה יוקרתית. לכן, הכי מומלץ לשים דקים מסביב לבריכה. דקים משתלבים מצוין עם הכחול של המים, והצבע החום שלהם בהחלט מוסיף מאד לחצר וגורם לה להיראות כמו פתיו של בית מלון. כמובן שאם החלטתם ללכת בדרך הזו, רק דקים סינתטיים יפתרו לכם את הבעיה, שכן דקים שאינם סינתטיים או גרוע מכך – אינם עשויים מהעץ הטבעי, אלא מסיבים מלאכותיים יימצאו בסכנת התפוררות בשל המגע הצפוי עם המים.    
  כאשר מדובר בבריכה שנמצאת על הקרקע, עם קירות בולטים, רצוי להשתמש בשיש כדי לעטר אותם. שני הסוגים המועדפים הם – קרמיקה מזערית בעלת מידות 1 ס”מ לממד PER אריח (כמובן שמדובר על מאות אלפים עד מיליוני אריחים מה שיוצר פסיפס מרהיב), או שימוש במספר מזערי של אריחי טראסו גדולים – בעלי 5 ס”מ לממד. לרוב, מדובר באריחים חלקים ללא חספוס, עם שתי וערב לבן בין אריח לאריח. צבע האריחים, לרוב, הוא תכלת.
תאורת הבריכה
התאורה כיום ניתנת לבחירה הרבה יותר מגוונת ביחס לעבר, שכן היום תעשיית ה- LED הגיע גם לתוך הבריכה. המשמעות היא שלא תצטרכו להסתפק יותר באור בעל גוון סטנדרטי, צהוב או לבן, אלא לבחור בהתקני תאורה צבעוניים, שיגרמו לבריכה שלכם בלילה להיראות צבעונית במיוחד, מה שיוסיף המון גם למראה של הגן שלכם בשעות החשיכה.
יגל בריכות שחייה

יגל בריכות שחייה

החברה המובילה בתחום בריכות השחייה מזמינה אתכם ליהנות ממוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות. בחנות האונליין של יגל בריכות תוכלו למצוא את כל המוצרים הנדרשים לתפעול ותחזוקה של הבריכה שלכם החל מערכות בדיקה ועד לרובוטים ומכשירים מלח. הצוות המקצועי של יגל בריכות מעניקים ללקוחותיהם שירותי אחזקה ותיקונים לבריכות ולמוצרים השונים.