חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירות תיקונים לרובוט דולפין

שירות תיקונים לרובוט דולפין

שירות תיקונים לרובוט דולפין

אם אתם מחפשים שירות תיקונים לרובוט דולפין לניקיון בריכות שחייה, חברת היתרן מציעה את השירות עבור צרכנים קיימים. אם טרם רכשתם רובוט דולפין ארך אתם חוששים מתנאי האחריות, דעו כי מגיעים לכם תיקונים ועבודות שירות על הרובוט למשך כל תקופת האחריות.

תחזוקה במעבדה מקצועית ייעודית לרובוטי בריכה

שירות תיקונים לרובוט דולפין מתרחש במעבדת יוקרה המאפשרת לאתר בקלות כל תקלה ברובוט, החל מתקלות חשמל ועד תקלות תוכנה ומחשב. התקלות נפתרות ברובן על ידי מקבץ פתרונות קיים שאנו התנסנו בו עוד בתהליך הייצור של המכשיר.
החזרת הרובוט במצב 100% תקני
בחברת שירות תיקונים לרובוט דולפין הוא חוזר אליכם כמו חדש ללא התקלות שהיו. תוכלו לחזור ולהשתמש בו כמו בימי השגרה. העבודה מתבססת על חקר מעמיק של התקלה והגעה מהירה לפתרון שיחזיר את הרובוט שלכם למסלול באופן הכי יעיל והכי מקצועי שישנו.

רובוט אלחוטי ללא כבל

ייעוץ לגבי תפעול עתידי בטוח

מומלץ לשתף את צוות התיקונים בתרחישים השונים שאולי הובילו לתקלה. קבלו ממומחי החברה פידבק כיצד מומלץ להשתמש ברובוט על הצד הבטוח ביותר שגם יאריך לכם את חיי השימוש במכשיר. בדרך זו אתם מבטיחים כי הרובוט יהיה חלק עיקרי מסל השירותים לבריכה שלכם למשך שנים רבות מאד.

הרבה יותר מרובוט

זכרו כי רובוט דולפין הוא הרבה יותר מעוד רובוט ניקיון. הוא מתמודד עם כל מרבצי הלכלוך, כולל מרבצי חיידקים ובקטריות. לכן, לא חובה שתתרחש תקלה בשביל שתחשבו שמשהו לא בסדר ברובוט שלכם. ירידה בתפוקה של המסנן, הרגשה שהמים מלוכלכים למרות שהמכשיר הופעל, כל אלה עשויים להיות תקלות ברובוט. האם ניקיתם את המסנן? האם רוקנתם את מיכל המים והלכלוך? אם לא, ייתכן כי פעולות אלה ישיבו את הרובוט למסלול. אם עשיתם זאת והתוצאות עדיין מלוכלכות, מומלץ לגשת אל חברת שירות תיקונים לרובוט דולפין בהתאם לתנאי האחריות.

הצטרפו להצלחה של רבים וטובים

אם הגעתם למסקנה כי גם אתם צריכים בריכה נקייה וללא מאמץ רב, הצטרפו לקהל לקוחות רובוט דולפין, הרובוט שמנקה ביעילות וביסודיות כל בריכת שחייה. מעתה, תוכלו ליהנות מבריכה נקייה ללא צורך בתשתית ניקיון ושאיבה ניידת מקבילה למכשיר.

כתבות נוספות
שיתוף
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם