https://www.yagel.co.il/wp-content/uploads/2019/02/15.jpg
יעוץ הקמה ובניית בריכות חדשות: 053-8097146
משרדים שירות לקוחות והזמנת חומרים: 04-6222111

בריכות שחיה ביתיות

מאז ותמיד בריכות שחיה ביתיות פרטיות נחשבו לחלומן המתוק של כל משפחה. הן מספקות שעות ארוכות של הנאה, שלווה, בריאות וזמן איכות משותף. אנו ב-י.ג.ל מקימים בריכות שחיה ביתיות בכל הגדלים ובכל הסוגים. שיטות הבנייה שלנו מהירות, חדשניות ומתקדמות ואנו מקפידים להשתמש בחומרים האיכותיים ביותר בשוק. אנשי המקצוע שלנו ילוו אתכם לכל אורך תהליך הבנייה, החל מייעוץ ותכנון הבריכה ועד לתחזוקה השוטפת שלה. בנוסף, אנו מציעים מגוון רחב של אביזרים ומוצרים משלימים ואיכותיים לבריכה.

סוגי בריכות ביתיות פרטיות לבחירתכם:

בריכת בטון – נחשבת ל”בריכה האמיתית” והיפה מכולן. גוף הבריכה שקוע בקרקע ומורכב מיציקת בטון, המחופה באריחי פסיפס, קרמיקה או טיח.

בריכות מתועשות – שיטה מהירה וחדשנית להקמת בריכות שחייה ביתיות בזמן קצר (כשבוע ימים) ובעלות נמוכה!! דפנות הבריכה מורכבות מפאנלים העשויים מחומר תרמו-פלסטי, החיפוי בגוף הבריכה עשוי מיריעת PVC או יריעת ויניל, בהתאם לבחירת הלקוח.

בריכה עלית – בריכה זו יושבת על פני הקרקע, עלות הקמתה נמוכה מאוד (אין צורך בהשקעה כספית גדולה) וכך גם הוצאות התחזוקה. זמן הרכבתה מהיר מאוד. יתרון נוסף הוא הניידות שלה: במקרה של מעבר דירה אפשר לפרק אותה ולהעבירה למקום חדש.

למי מתאים בריכות שחייה ביתיות? - כל השאלות והתשובות

בריכות שחייה ביתיות מתאימות לכל אחד אשר יש ברשותו מקום או אזור מתאים למיקום הבריכה. גינה, חצר או שטח פתוח אחר. את בריכות השחייה ניתן למקם בקלות ומהירות והתפעול שלהן קל מאוד ומאפשר תחזוקה נוחה מאד.

על מנת לבחור בריכות שחייה ביתיות בצורה נכונה חשוב לזכור לבחור בריכות הנבנות רק מחומרי גלם איכותיים, נסו לבחור בריכות עמידות לטווח ארוך, חשוב לבחור בריכות עמידות לגשם, שמש ושינויי אקלים אחרים. בנוסף, בדקו את המידות, התייעצו עם המוכר ונסו לבחור בריכה מתאימה לצורך שלכם.  

יגל בריכות מקימים בריכות שחייה ביתיות  מכל הגדלים והסוגים בשיטת הקמה מהירה ובטוחה. אנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם איכותיים, עבודה עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ושילוב של אביזרים נלווים לאבזור ותפעול בריכות. 

נגישות
Scroll to top