בריכות ביתיות כולל שירות תחזוקה מלא מטעם החברה

אלו סוגי בריכות ביתיות ישנם בשוק? מה הכי מומלץ לכם לרכוש? בעבר, בריכות ביתיות היו תשתיות יקרות מאד שהיו נחלתם של העשירים ביותר בחברה. זאת, משום שהדגם היחיד שניתן היה לרכוש הוא בריכה מבוטנת, או בפשטות, בריכת בטון. בריכה זו, בדומה לבניית כל מוצר אחר מבטון, גם בימים אלו, נחשבת יקרה באופן יחסי, וכרוכה בביצוע עבודות חפירה, עבודות יציקה, העמדת יסודות, החלקת טיח, צביעה ולבסוף הזרמת מים ושימוש בבריכה. היתרון הוא שבריכת הבטון תמיד תספק הרגשה של הבריכה הקלאסית של מועדוני הספורט המובילים. ניתן לקבל גם גרסה מתועשת לבריכה זו שמוזילה עלויות. בדומה לבריכת בטון, היא נחצבת באדמה, אבל לא נדרשות עבודות לכריית יסודות וביצוע פרויקטים בענף הבטון. הפנלים מיועדים להטמעה קבועה באדמה: הם עשויים מחומר טרמופלסטי. החיפוי הפנימי הוא PVC. סוג נוסף של בריכה הוא בריכה עילית להצבה על האדמה ללא חפירה, עם קירות גבוהים. בריכות ביתיות אלה הן הזולות מכולן. היתרון שלהן הוא שניתן לשנע אותן במעבר דירה מבלי לגרור אחריכם עבודות כיסוי ושיפוץ לחצר שאתם עוזבים.   

שירותי אחזקה לבריכות שחייה הנדרשים להתנהלות השוטפת

חשוב לדאוג לשירותי אחזקה עבור בריכות ביתיות שברשותכם ולוודא שהן נשמרות במסלול הנכון, עם 100% ניקיון וטיפול נכון. צוותי המומחים של חברת בריכות שחייה יוכלו לבצע עבורכם מעקבים אלו ולדאוג שהבריכות מתוחזקות היטב ומוכנות לשימוש בכל נקודת זמן. אנו ממליצים לצייד את הבריכה במכשירי תחזוקה שיקלו על משימות אלה, כמו למשל מפיצי מלח לפירוק כלור ישיר ללא העמסתו עם ג’ריקנים, רובוטים לניקוי הבריכה, מסנני ממברנה גדולה, ואף מכשירים לשיפור הבילוי בבריכה, כמו מחממי מים סולריים או חשמליים. גם על התשתיות הללו ישנו גיבוי מלא מצוות החברה לכל אורך תקופת האחריות.

תיקונים עבור בריכות שחייה שנרכשו

ניתן להזמין תיקונים על כל דגמי בריכות ביתיות, ועבור פרטי הציוד הנלווים עליהם המלצנו בפרק הקודם כאן לעיל. התיקונים כוללים אבחון של התקלות, הסרתן מסדר היום והחזרת המוצרים כשהם בכשירות מלאה. תיקונים אלו מבטיחים כי הבריכות שלכם יזכו למענה הטוב ביותר וכך גם פריטי הציוד שמסביבן ובתוכן.

יגל בריכות – השירות המלא לבריכה הביתית

בואו לרכוש בריכות ביתיות מבית יגל בריכות וליהנות מכל מה שאתם צריכים בשביל בריכות איכותיות ומתוחזקות היטב, לרבות מכשירי תאורה, נגישות, ניקיון וחימום מובילים. בריכות ביתיות רוכשים אצל המומחים של יגל בריכות ונהנים מהתנאים הטובים ביותר!
יגל בריכות שחייה

יגל בריכות שחייה

החברה המובילה בתחום בריכות השחייה מזמינה אתכם ליהנות ממוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות. בחנות האונליין של יגל בריכות תוכלו למצוא את כל המוצרים הנדרשים לתפעול ותחזוקה של הבריכה שלכם החל מערכות בדיקה ועד לרובוטים ומכשירים מלח. הצוות המקצועי של יגל בריכות מעניקים ללקוחותיהם שירותי אחזקה ותיקונים לבריכות ולמוצרים השונים.