https://www.yagel.co.il/wp-content/uploads/2019/02/15.jpg
יעוץ הקמה ובניית בריכות חדשות: 053-8097146
משרדים שירות לקוחות והזמנת חומרים: 04-6222111

הקמת בריכות שחיה

מתכננים בריכה?

אנו בי.ג.ל שותפים מהיום הראשון בהתלבטויות ובשיקולים הקשורים לתכנון והקמת הבריכה שלכם. י.ג.ל תלווה אתכם לאורך כל הדרך, החל מייעוץ בתכנון, ליווי בכל שלבי בניית הבריכה עד גמר הקמת הבריכה, הרצתה והפעלתה – כולל הדרכה אישית ללקוח בנוגע לתפעול השוטף של המערכות.
 
נשמח להעמיד לרשותכם את ניסיוננו המקצועי, בבניית בריכה ולסייע, במידת הצורך, בבחירת המיקום האופטימאלי לבריכה ולחדר המכונות; לייעץ לכם בבחירת הציוד המתאים לצורכיכם; לעדכן לגבי פתרונות מתקדמים בענף;  ומבטיחים לסייע לכם להכיר את התחום ולהעניק לכם תשובות מקצועיות, בהירות ומובנות לכל שאלה.

אילו סוגי בריכות שחיה קיימות היום? - כל השאלות והתשובות

היום יש מגוון עצום של בריכות שחיה למטרות שונות ובגדלים שונים. בין הדגמים המובילים ניתן למצוא בריכות לחצר, בריכות בטון, בריכות מתועשות, בריכה עילית וכדומה. כל סוג בריכה מתאים לשימוש אחר ולמטרה אחרת וכן, לכל בריכה יש את היתרונות והחסרונות שלה. 

על מנת לבחור בריכות שחיה בצורה נכונה חשוב לזכור לבחור בריכות שחיה הנבנות רק מחומרי גלם איכותיים, נסו לבחור בריכות שחיה עמידות לטווח ארוך, חשוב לבחור בריכות שחיה עמידות לגשם, שמש ושינויי אקלים אחרים.  

יגל בריכות מקימים בריכות שחיה עם ותק וניסיון אדיר, אנו מקימים בריכות מכל הגדלים והסוגים בשיטת הקמה מהירה ובטוחה. אנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם איכותיים, עבודה עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ושילוב של אביזרים נלווים לאבזור ותפעול בריכות. בניית בריכה עם אנשי מקצוע מנוסים תוך דגש על דרישות הלקוח.

נגישות
Scroll to top