רובוטים לבריכה בטכנולוגיה מחודשת: הפעלה קלה ויעילות חסרת פשרות

ישנם מכשירי ניקוי בריכות שחייה וישנם רובוטים לבריכה שהופכים את המשימה להרבה יותר קלה ופשוטה. רובוטי דולפין, בשונה ממכשירי ניקיון אחרים, פועלים באופן אוטומטי, ומבוססים על חיבור WIFI. ההפעלה שלהם נעשית באמצעות הטלפון הנייד, דרך אפליקציה ייחודית ששולטת על הרובוט דרך ענן וירטואלי. לרובוט גם יכולת לנהל יומן ניקיון שבועי, עם טבלת ימים בהם הוא צפוי להתבצע.

תיקוני רובוט בריכה

בחודשי השימוש הראשונים – קרוב לוודאי שלא יהיה בלאי נצבר. על מנת לשמור על הרובוט שלכם, המשימה היא לרוקן את תא הסינון שלו מפסולת שנאגרה בבריכה. אם ישנה תקלה בתקשורת עם הטלפון הנייד, בדקו שהאפליקציה מעודכנת ומסרו את הרובוט לתיקון במידה וכן אך אין תגובה. במידה וישנה תקלה מכנית, הרובוט לא מטפס קירות על אף שהובטח לכם שהוא כן, או שהוא מוגבל בתנועתו בצורה אחרת, נא הפנו את המכשיר לחברת Yagel בריכות להמשך טיפול.

  

שירותים נלווים עבור רובוט בריכה

רובוטים לבריכה מזכים את בעליהם בהדרכות ראשוניות מצוותי החברה, ובתיקונים המחזירים את המכשיר לשימוש שגרתי ללא הגבלה. השירותים שניתנים על הרובוט כוללים בחובם תיקון של כל תקלה משביתה על מנת להשיב את המוצר לכשירות בהקדם האפשרי.

אחריות לתקופה ארוכה על הרובוטים

כל דגם של רובוט לבריכה מזכה את בעליו באחריות ארוכת טווח. בממוצע, אחריות שניתנת על רובוטים לבריכה עומדת על שנתיים ימים. במהלכם, תקבלו את כל התיקונים ועבודות הגיבוי שתזדקקו להן ללא תמורה, או במחיר נמוך משמעותי ממחיר השוק עבור מכשיר שלא נמצא באחריות. ככל שאתם לקוחות של יגל בריכות, האחריות תמומש במלוא מובהקותה על מנת להשיב את המכשיר לכשירות מלאה.

יגל בריכות – לרכוש רובוטים לבריכה מן המעלה הראשונה ולקבל את כל המענה על כך

בחברת יגל בריכות מתמחים בשיווק רובוטים לבריכה שייעודם הוא ניקוי הבריכה. רמתם של רובוטים אלו לא תסולא בפז, שכן הם כמעט היחידים אשר יש ביכולתם לטפס על קירות בריכה ואפילו על קו שפת המים ולנקות אזורים אלה. יגל בריכות משווקת דגמים רבים של רובוט דולפין אשר עשויים להתאים גם לבריכות שלכם. צי רובוטים לבריכה של יגל בריכות מאפשר לכם למצוא בקלות את הדגם המועדף עליכם ולאמץ אותו לרחבת הבריכה. השליטה קלה ונעשית באמצעות אפליקציה ייעודית בטלפון הנייד. שנתיים אחריות בממוצע על כל רובוט שנרכש. הדבר כולל שירותים מעובדי החברה אשר יספקו מענה לתקלות.

יגל בריכות שחייה

יגל בריכות שחייה

החברה המובילה בתחום בריכות השחייה מזמינה אתכם ליהנות ממוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות. בחנות האונליין של יגל בריכות תוכלו למצוא את כל המוצרים הנדרשים לתפעול ותחזוקה של הבריכה שלכם החל מערכות בדיקה ועד לרובוטים ומכשירים מלח. הצוות המקצועי של יגל בריכות מעניקים ללקוחותיהם שירותי אחזקה ותיקונים לבריכות ולמוצרים השונים.