רובוטים לבריכה לניקוי אוטומטי, כולל בקירות גבוהים: הפעלה אלחוטית ושליטה קלה

בואו ללמוד כיצד לנקות את הבריכה שלכם באופן יסודי באמת, באופן הכולל גישה למקומות נדירים, דקים וקשי הגעה שככל הנראה חודשים ושנים רבות לא ניגשו אליהם. באמצעות רובוטים לבריכה מסדרת דולפין, תוכלו לממש חזון זה בקלות רבה. רובוט דולפין, בשונה מרובוט רגיל או ממכונת ניקיון סטנדרטית, מבוסס על פעולה אלחוטית באמצעות אפליקציית הפעלה מהטלפון הנייד. בנוסף, יש לו חיישני תנועה וחיישני כיוון המאפשרים לו לטפס על הקירות ולנקות כשהוא במצב אופקי, עם התחתית שלו על הקיר, כשהוא נע על גביו.

שירותי תיקונים מטעם חברת השיווק

כאן, בחברת יגל בריכות, תוכלו לקבל שירותי תיקונים מלאים על רובוט הדולפין שלכם. רובוטים לבריכה שספגו תקלה ניתן להפנות למשרדי יגל בריכות ולקבל עבורם שירות תיקונים מלא. התיקונים כוללים עבודות על פילטר הרובוט, תיקוני עיוותים בתנועה ותיקונים בתחום התקשורת האלחוטית, אם היא אינה פועלת כשורה.   

שירותים הניתנים על הרובוט בשגרה

הדרכות בנושא ניקיון הרובוט, הפעלה חסכנית ויעילה ושליטה קלה ופשוטה מהנייד, הדרכות יזומות לבקשת הלקוח בכל נושא אודות הרובוט, אספקת מקבץ הוראות קל ופשוט במארז שיישלח אליכם, ולא פחות חשוב, תסופק אחריות של שנתיים ימים על כל רובוט בריכה שיירכש. רובוטים לבריכה המתבססים על פרק זמן אחריות מסוג זה יזכו לתיקונים ללא עלות ולתמיכה טכנית נגישה במיוחד. בדרך זו אתם יודעים שיש לכם על מי לסמוך ושלא קניתם רק רובוט אלא מעטפת שלמה של שירות שתספק לכם את המענה המלא על כל כשל שתיאלצו לספוג ברובוט שלכם.

יגל בריכות – רובוטים לבריכה מן המעלה הראשונה

רובוטים לבריכה מבית יגל בריכות מספקים את כל מה שאתם צריכים בשביל לנקות את הבריכה ביעילות. שבו מול המחשב, האזינו למוזיקה טובה ועבדו מסמכים באופיס. ניתן, במקביל לכל הפעילויות הללו, להפעיל את הרובוט באמצעות אפליקציה ייעודית. האחרונה תודיע לכם מתי הרובוט סיים את פועלו על מנת שתוכלו למשות אותו מהמים בזמן. טכניקת הפעלה זו הופכת את שילובו של הרובוט בסביבתו לפשוטה ביותר, כשכל הפקודות ניתנות מאפליקציית אינטרנט. שילוב כזה מבטיח ניקיון יעיל ומהיר וחזרה מהירה של כל בריכה לשגרה, גם אם היא ספגה לכלוך רב אשר ניכר שהוצאתו תארך כמעה. עם רובוטים לבריכה מסדרת דולפין שנרכשים ב- יגל בריכות אתם מבטיחים פעילויות ניקיון פשוטות ונגישות רבה לתפעול המוצר החדש שלכם.
יגל בריכות שחייה

יגל בריכות שחייה

החברה המובילה בתחום בריכות השחייה מזמינה אתכם ליהנות ממוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות. בחנות האונליין של יגל בריכות תוכלו למצוא את כל המוצרים הנדרשים לתפעול ותחזוקה של הבריכה שלכם החל מערכות בדיקה ועד לרובוטים ומכשירים מלח. הצוות המקצועי של יגל בריכות מעניקים ללקוחותיהם שירותי אחזקה ותיקונים לבריכות ולמוצרים השונים.