רובוטים לבריכה לניקוי פשוט ויעיל בטכנולוגיה מתקדמת

גם אתם תוהים מה אתם צריכים לעשות בשביל לנקות באופן יעיל, חד ומדויק את הבריכה שלכם? זה לא סוד שעזרי ניקיון, אלקטרוניים וידניים כאחד, מותירים לנו לא מעט אכזבות, כשאנו רואים עוד כתם של טחב שלא ניתן להסיר, עוד אובייקט שנראה כמו עובש שכנראה נצטרך ללמוד לחיות עמו, ואין פתרון. ובכן, אתם פשוט צריכים להכיר את המעלה הבאה של רובוטי הבריכה: רובוטי דולפין! רובוטים לבריכה מסוג זה מסוגלים לא רק לנקות בחוזקה ועם מיטב חומרי הניקוי את הבריכה, אלא גם להגיע למקומות שכמעט אף תשתית אחרת לא יכולה להגיע אליהם, למשל חלקים גבוהים בבריכה, קו המים שמעליהם, וכד’. כמובן שלרצפה מובטח ניקיון מושלם ללא עוררין.

תמיכה מלאה כולל תיקונים

מחזיקי רובוטים לבריכה מקבוצת יגל בריכות יהיו זכאים לתמיכה מלאה ברובוטים שלהם, כולל תיקונים על ידי מומחים. החברה תבחן כל רובוט שאיבד את כושר תנועתו או שנמצא בתנועה מוגבלת, שאינו מתקשר כנדרש עם אפליקציית הווייפי האלחוטית בטלפון, או שנמצא בכל תקלה אחרת. השירות אינו נחשב חריג, ואת רוב התקלות ניתן לזהות בקלות על ידי צוותי מומחים ולהסירן מסדר יומכם.

  

שירות והדרכות על הרובוט

כמובן שהדרך הטובה ביותר לטפל בתקלות של רובוטים לבריכה היא למנוע אותן. בדיוק בשל כך, קבוצת יגל בריכות עורכת הדרכות אודות הרובוטים שהיא מוכרת, מהפעלת הרובוט, כלה בקביעת לו”ז שבועי באמצעות הצג שלו ועד הפעלה סלולרית אלחוטית על בסיס ווייפי בענן. במהלך ההדרכות נדון גם במשימת ניקיון הפילטר, מהחשובות שבמשימות התחזוקה, על מנת לרוקן מעת לעת את הרובוט מפסולת בריכות שנאגרה, ומשיירי עלים שנקלעו למסנן.

אחריות לתקופה ממושכת על כל רובוט שנרכש

חברת יגל בריכות מספקת אחריות רבת שנים על הרובוטים שהיא מוכרת. רובוט דולפין מקבוצת יגל בריכות מזכה את הלקוח בשנתיים אחריות. במהלך תקופה זו תהיו זכאים לשירותים מלאים על הרובוט שלכם, לרבות משימות תיקונים ותחזוקה.

יגל בריכות – לראות מעבר לאופק: בריכה נקייה עם רובוט אלחוטי משוכלל

בחברת יגל בריכות מספקים ללקוח את כל מה שהוא צריך על מנת ליהנות מבריכה 100% נקייה. הדבר נעשה באמצעות רובוטים לבריכה מסדרת דולפין. רכישת רובוט שכזה מבטיחה את ניקיון הבריכה וגם הנאה צרופה מעצם ההפעלה, שנעשית כל כולה בטלפונכם הנייד באמצעות אפליקציה מרהיבת עין, נוחה וארגונומית לשימוש. בואו להעלות את רמת ניקיון הבריכה רמה באמצעות רובוטים לבריכה מסדרת דולפין של יגל בריכות!

יגל בריכות שחייה

יגל בריכות שחייה

החברה המובילה בתחום בריכות השחייה מזמינה אתכם ליהנות ממוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות. בחנות האונליין של יגל בריכות תוכלו למצוא את כל המוצרים הנדרשים לתפעול ותחזוקה של הבריכה שלכם החל מערכות בדיקה ועד לרובוטים ומכשירים מלח. הצוות המקצועי של יגל בריכות מעניקים ללקוחותיהם שירותי אחזקה ותיקונים לבריכות ולמוצרים השונים.