רכישת בריכות ביתיות הכוללת את כל מעטפת השירות עליהן

בריכות ביתיות מאפשרות לכם ליהנות מחוויית רחצה ראשונה במעלה. אלו בריכות שחייה ניתן לרכוש? האם קיימים מחירים כלכליים לבריכות בתוך הבית? נתחיל מהבריכה הקלאסית וממנה נצא לדגמי הבריכות החדשות שנחשבות יקרות פחות ונגישות יותר לקהל הרחב. הבריכה הכי יוקרתית מאז ומעולם הייתה הבריכה הקלאסית, או אם תרצו, בריכת בטון. בריכה זו עשויה כולה מבטון, שלבסוף נצבע בצבעים כחולים ומאובזר בתאורות. הבטון מוטמע באדמה לאחר חפירה מסיבית וביצוע עבודות דיפון, יסודות ויציקה בתוך האזור החפור בשלבים. זאת, בשונה מבריכה טרמו-פלסטית מתועשת. ההתקנה בהתחלה זהה, באמצעות חפירה באדמה, אלא שכאן הפנלים מגיעים מוכנים ולא נדרשות עבודות יציקה, עובדה שמוזילה מאד את העלות. הבריכה הזו מזכה את משתמשיה בפאנלים PVC בחיפוי הפנימי. ניתן לרכוש גם בריכות ביתיות עיליות עם קירות חשופים המוצבות על הקרקע ללא חפירה. בריכות אלה קלות מאד להעברת דירות ולא דורשות שיפוץ כיסוי אדמה כאשר מפנים אותן.

  

תחזוקה לבריכות השחייה – התנאי הנדרש לבילוי איכותי לאורך זמן

אין ספק כי התנאי לבילוי איכותי ארוך טווח תלוי בעבודות אחזקה שנעשות בבריכות. רכישת בריכות ביתיות אינה צעד מספק אם הספק מתנהל מולכם בשיטת “שגר ושכח” ולא ערב לכך. ברור שישנן פעולות שאתם יכולים לעשות בעצמכם, כמו לרכוש מכשירי ניקיון, סינון, חימום, מעלוני נכים, גדרות ופנסי פנים צבעוניים. ברם, בחברה שהמומחיות שלה היא בריכות ביתיות ונותנת שירות טוב מציעים גם סיוע באחזקת הבריכה, הדרכות ומתן כיוון טוב לרוכשים כיצד לתחזק את הבריכה. בדרך זו אתם מבטיחים כי יש לכם בריכות ביתיות שלא רק שקניתם אותן בכסף מלא, הן גם ישרתו אתכם על הצד הטוב ביותר לאורך הרבה מאד זמן.

שירות תיקונים לבריכות ולמכשירי האחזקה

ככל שהבריכה והמכשירים שרכשתם, לרבות ציוד מכני כמו גדרות וכיסויי בריכה, נמצאים באחריות, ניתן לצרוך תיקונים עבורם ללא עלות. השירות כולל משלוח של החפצים התקולים לחברת בריכות ביתיות, אבחון של הנעשה ואספקת תיקון מלא להחזרת המוצרים לכשירות. הפעולה נעשית במקצועיות ואת מרבית התקלות ניתן לאבחן בקלות ולשחרר את המוצר כשהוא חף מהן באופן יעיל.

יגל בריכות – לרכוש באחריות וליהנות מהשירות הטוב ביותר

בואו ליהנות משירות איכותי על בריכות ביתיות וציוד נלווה מבית יגל בריכות. כאן אתם לא רוכשים רק בריכות ביתיות, אלא מקבלים הרגשה ביתית שדואגים לכם ומתחזקים לכם את הבריכות והציוד. לכן, הכי מומלץ לרכוש בריכות בחברת יגל בריכות.

יגל בריכות שחייה

יגל בריכות שחייה

החברה המובילה בתחום בריכות השחייה מזמינה אתכם ליהנות ממוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות. בחנות האונליין של יגל בריכות תוכלו למצוא את כל המוצרים הנדרשים לתפעול ותחזוקה של הבריכה שלכם החל מערכות בדיקה ועד לרובוטים ומכשירים מלח. הצוות המקצועי של יגל בריכות מעניקים ללקוחותיהם שירותי אחזקה ותיקונים לבריכות ולמוצרים השונים.