בריכות לגינה ולחצר

בשנים האחרונות בעקבות הטמעת טכנולוגיות חדשות בתחום הבריכות, השוק יודע להציע בריכות ביתיות במחירים הרבה יותר נמוכים ואטרקטיביים ממה שהכרנו בעבר. כתוצאה מכך ניתן לשדרג כל חצר או גינה עם בריכה במחיר שהוא כמעט שווה לכל נפש.

כל חצר והבריכה שמתאימה לה

קיימות מגוון גדול של בריכות בקטגוריות שונות של מחיר, סגנון וגודל. בכל מקרה לפני שמחליטים מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בתחום העיצוב או האדריכלות וכמובן להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית כמו, למשל, יגל בריכות שחייה. כבר ארבעים ושלוש שנים שיגל בריכות שחייה משמשת כיצרנית וספקית מובילה של בריכות פרטיות וציוד נלווה לבריכות ואת כל הידע והניסיון הזה הם ישמחו להעמיד לרשותכם.
 

חיפויים מעוצבים – דרך נפלאה לשפר את הבריכה

אם החלטתם לשדרג את החצר בבריכה איכותית חשוב גם לבחור בחיפוי איכותי שישדרג הן את עיצוב הבריכה והן את חווית הרחצה בה. יגל בריכות מאפשרת לכם ליהנות מחיפויי פסיפס או PVC ייחודים שישדרגו לכם את הבריכה ויעניקו לה את המראה הייחודי שלה. למידע נוסף על בריכות וכל הציוד הנלווה כולל סיוע בעיצוב, הקמה ותחזוקה של בריכות לחצר ובריכות לגינה-  יגל בריכות שחייה: 053-8097146
יגל בריכות שחייה

יגל בריכות שחייה

החברה המובילה בתחום בריכות השחייה מזמינה אתכם ליהנות ממוצרים ושירותים באיכות ללא פשרות. בחנות האונליין של יגל בריכות תוכלו למצוא את כל המוצרים הנדרשים לתפעול ותחזוקה של הבריכה שלכם החל מערכות בדיקה ועד לרובוטים ומכשירים מלח. הצוות המקצועי של יגל בריכות מעניקים ללקוחותיהם שירותי אחזקה ותיקונים לבריכות ולמוצרים השונים.